F.A.Q.

Frequently Asked Questions

Veel Gestelde Vragen

Q: Mogen ouders of andere volwassenen (of oudere broers/zussen) de kinderen begeleiden.

A: Nee, alleen de kinderen krijgen toegang tot het evenement. Er is ruim voldoende en ervaren staf aanwezig om uw kind te begeleiden. Alleen in heel bijzondere gevallen en in overleg vooraf kunnen uitzonderingen worden gemaakt.

Q: Heeft mijn kind nog geld nodig tijdens het evenement ?

A: De bar is tijdens het evenement geopend en er kan snacks/snoep/drinken worden gekocht en wat zakgeld is misschien wel handig. Maar elke deelnemer krijgt tijdens het evenement voldoende gratis drinken/snoep zodat extra geld meenemen niet nodig is en niemand tekort komt.

Q: Waarom zijn er beperkt gratis kaartjes te krijgen ?

A: Wij willen graag dat iedereen kan meedoen. Ook de mensen die het echt niet kunnen betalen. Of iemand het kan betalen willen en kunnen we niet controleren. De eindbeslissing hierover ligt bij de organisatie.

Q: Hoeveel deelnemers mogen meedoen ?

A: De hoeveelheid deelnemers die binnen mogen is afhankelijk van de wettelijke normen en wat wij als organisatie nog kunnen. De wettelijke normen zijn bijvoorbeeld de veiligheidsnormen m.b.t. het aantal mensen dat in een ruimte aanwezig mag zijn. Voor de huidige locatie is het maximum aantal personen 350.

Q: Hoeveel deelnemers zijn er geweest in de afgelopen jaren.

A: We zien het aantal deelnemers steeds meer groeien. In  2019 hadden we 260 kinderen binnen. Dit is opgelopen tot 320 kinderen in 2021. Er is dus nog maar een beperkte groei mogelijk tot het maximum van 350.

Q: Wat gebeurt er als het maximum aantal deelnemers is bereikt.

A: Helaas moeten we dan de deur sluiten en niemand meer extra binnenlaten. De toegangsvolgorde is: Iedereen met een reservering en daarna de vrije verkoop in volgorde van binnenkomst.  Als we ons hier niet aan houden wordt mogelijk het evenement gestopt door de authoriteiten (BOA, Politie) en uiteraard willen we uw kind ook niet in gevaar brengen door ons niet aan de veiligheidsnormen te houden.

In 2023 hebben we besloten alleen nog via reserveringen te werken.

Q: Ik ben mijn reservering voucher kwijt, moet ik nu opnieuw reserveren. ?

A: Nee, uw reservering is bij ons opgeslagen. Neem contact op per mail info@halloween-uithoorn.nl. Wij lossen het voor u op.

Q: Ik krijg de mail niet binnen. Wat nu ?

A: Wij controleren regelmatig onze servers op eventuele problemen en meestal ligt hier niet de oorzaak. Veel voorkomende problemen waarom u geen mail ontvangt zijn ;

  • Onze mail is in uw spambox terecht gekomen. Maak van ons email adres info@halloween-uithoorn.nl een contact adres in uw telefoon of computer. Sommige mail software weigerd mail van onbekende afzenders.
  • Uw mailbox is vol. Oplossing: verwijder alle overbodige mail. En leeg uw trash/prullenbak.
  • Controleer of u het juiste email adres gebruikt. Een veel gemaakte fout is om .NL te verwarren met .COM .
  • U gebruikt een eigen mail server op een eigen domein. Helaas blijken deze niet altijd juist geconfigureerd. Gebruik in dat geval dan een email adres van grote providers of zakelijke ondernemingen.

uw reservering is bij ons opgeslagen. Neem contact op per mail info@halloween-uithoorn.nl. Wij lossen het voor u op.

Q: Waarom moet ik 2x mijn email adres intypen bij de reservering.

A: Omdat het vaak voorkomt dat iemand in zijn/haar email adres een type foutje maakt. Hierdoor komt de mail niet aan bij u. Omdat te voorkomen moet 2x het emailadres in worden getypt.

Q: Waar kan ik een klacht indienen. Of waar kan ik terecht als ik een advies wil geven.

A: Wij doen ons best om ieder kind een plezierige avond te bieden. Toch kan het voorkomen dat dit niet helemaal is gelukt. Heeft u een klacht, schrijf dan een email aan info@halloween-uithoorn.nl en wij zullen uw klacht serieus behandelen.